arunas05 wrote:Aleksiejui : jeigu man sakė protingi žmonės , o aš esu durnas ir nieko nesuprantu ir nemoku skaičiuoti, tai daugiau neberašysiu. Geriausia išvis niekam nieko nerašyti , o palikti LŠF VK ramybėje - jie žino , kaip išleisti pinigus. Tik nežino , kaip jie uždirbami.Paprasta artmetika : Vilnius - Minsk Mazoweckij pirmyn atgal 1000 km. Išlaidos kurui - 350 litų. Net galimas variantas , kad nuvežė - grįžo ir dar kartą atvažiavo ir grįžo. Viso 700 litų. Norite pasakyti, kad ši kelionė buvo pigiau? Dar yra kita pusė - juk galima nuomoti ir federacija gautų pinigų arba paleisti maršrutu... Bet čia galima tik su Žukovskiu ar Žutautu kalbėti , nes jie uždirbinėja pinigus , o ne laukia , kol kas nors duos...
Arūnai, aš kaip tik tave palaikau 100proc. ir nematau jokio reikalo blokuoti. Tavo matematiniais gabumais taip pat neabejoju. Todėl labai norėčiau pamatyti tavo mikroautobuso naudos pilną planą , kuriuo remdamasis teigi, kad LŠF tai bus labai naudinga. Į jį turėtų būti įtraukos visos mikroautobuso pirkimo finansavimo, draudimo, eksploatacinės, saugojimo, vairuotojo ir t.t. išlaidos. Jei jis bus nuomojamas tai kaip tai suderinti su LŠF įstatais, departamento reikalavimais, kadangi tai bus komercinė veikla, taip pat jo priežiūros, techninio aptarnavimo, licenzijavimo, buhalterijos, marketingo ir kitais dalykais. Ir tada paskaičiuoti kaip tai atsipirks ir duos finansinės naudos pvz. per artimiausius 5 metus mūsų vaikams ir visiems kitiems važinėjant į varžybas.
Iš anksto ačiū už indėlį į Lietuvos šaškių ateitį. Jei matysis, kad tai tikrai naudinga aš pirmas pasižadu pasirašyti, kad tai būtų įgyvendinta.